نامیآب_ثمین

 

– شرکت نامیآب ثمین با هدف تبدیل شدن به پیشرو در بازاریابی و صادرات اسانس و فرآورده های گیاهان دارویی تاسیس شده است،

–  ما با تولید کنندگان اصلی اسانس در ایران همکاری داریم و این  همکاری به آن اجازه داده  تا بهترین اسانس ها و مشتقات آنها را مستقیماً از تولید کنندگان به بازارهای شرق آسیا، کشورهای همسایه و اتحادیه اروپا صادر نماید.

–  روابط طولانی مدت و نزدیک،  پایه و اساس یک همکاری قابل اعتماد بین ما، مشتریان و تامین کنندگان ما است.

– ما همچنین درآینده چشم به پروژه های کشت داریم که کیفیت و پایداری ممواد اولیه را تامین کنندگان و مشتریان مواد اولیه تولید اسانس های  خود را تضمین کنیم. ما بر این باور هستیم که پایداری نه تنها کیفیت برجسته را تضمین می‌کند، بلکه یک مزیت رقابتی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

– برای محصولات این شرکت گواهی تجزیه و تحلیل، مشخصات و MSDS در صورت درخواست ارایه می گردد. همه اسانس‌های ما طبق اصول استاندارد تولید می‌شوند و عاری از آفت‌کش‌ها یا کودهای شیمیایی هستند.

-ما آرزو داریم محصولاتی ارایه بدهیم  که از عشق و تحسین ما به طبیعت و خواص درمانی زمین الهام گرفته شده باشد. ما می خواهیم مردم را تشویق کنیم تا در سطح عمیق‌تری با خودشان ارتباط برقرار کنند و از منابع طبیعی اطرافشان برای انعکاس و رشد استفاده کنند.

-توسعه پایدار به معنای برآوردن نیازهای امروزی بدون به خطر انداختن توانایی نسل های آینده از برآوردن همان نیازهاست (کمیسیون جهانی محیط زیست و توسعه، ۱۹۸۷).

شرکت_نامیاب